Mobifun’s Weblog

Do Fun with your Mobile….

Dette er virkelig en god måde at give kunderne noget af værdi ?

(Dette fandt jeg i en af de danske blogs) 

Jeg er så doven at når jeg går ind i en bestemt forretning, er det som regel mit ønske, at købe alle de ting jeg har brug for, så jeg ikke er nødt til at gå i nogen anden butik.Og hvis jeg ikke får det jeg søger, så husker jeg, at undgå at gå ind i den forretning igen. 

At give kundene det de ønsker, når de ønsker det, hvordan de ønsker det, er en måde der er af værdifuld for kunderne og samtidig differentierer butikken fra andre.Tag f.eks. Amazon.com, en af de ældste og mest populære on-line butikker, der startede med at sælge bøger – idag har det bredt sig til blade, CD’er, tøj og accessories, computer- og kontorartikler, forbruger elektronik, helse- og personlige plejeprodukter og sidst, men ikke mindst fødevarer og husholdningsartikler.Denne udvikling er også ved at blive populær i de nye internetbutikker med tilknytning til mobiltelefoner.I aftes var jeg inde på internetsiden for et af bladene www.mobil.nu.Mobil er et populært blad i Danmark der omhandler alt om mobiltelefoner, tilbehør mv.Jeg var overrasket over at se, at de har et stort katalog over de bedst sælgende mobilapplikationer og programmer inde på deres egen hjemmeside. Jeg synes der er en god måde at give kunderne ekstra værdi på og få dem tilbage til online butikken.

January 4, 2007 - Posted by | Best mobiles

No comments yet.

Leave a Reply

